Bilkent IEEE, herşey için teşekkürler…

Mayıs 15, 2010

Üniversiteden mezuniyetle başlayan düşünceler ve duygular bu aralar sık sık meşgul ediyor beni… Mezuniyet sonrası atılacak adımlar; iş mi yüksek lisans mı, Türkiye’de devam mı yoksa yurtdışı mı gibi sorular zaten aklımızı allak bullak ederken bir yandan da bırakıp gittiklerimizin hüznü var içimizde…

Dostlarla eskisi kadar görüşemeyeceğini bilmek, üniversite ortamını özlemek ve bir bu kadar iç burkan durum ise; Bilkent IEEE’ye veda etmek…

Üniversite hayatın boyunca sana en çok katan şey nedir diye sorduklarında tereddüt etmeden Bilkent IEEE diyorum. 4 yıl boyunca onca emek harcadığım bu yer bana sayısız dost ve değeri ölçülemeyecek tecrübe kazandırdı. Dostlarımla kazandığımız başarılar, hedeflerimiz doğrultusunda ilerleyişimiz bizleri her zaman birbirine bağladı, ve bu bağ sayesinde de gözbebeğimiz olan Bilkent IEEE büyüdü…

Hikayenin başına gidelim. Henüz birinci sınıfta iken, duyduk ki IEEE diye bir topluluk varmış ve onların da tanışma toplantısı varmış. Birkaç arkadaş ile birlikte toplantıya katıldık, dinledik ve yorumlar yaptık. Toplantının ardından bir an önce servise yetişip eve daha fazla geç kalmamak için durağa koşmaya başlayacaktım ki, o zaman topluluğun başkanı -şimdi ise eşsiz dostlarımdan biri- Yasemin önüme atlayarak:” IEEE’ye hoşgeldin, hadi tanışalım!” demesiyle servisi kaçırdım ama sanırım bana çok şey katacak olan IEEE’yi kazandım.

Üniversite hayatım belki de çok sıradan ve lüzumsuz işlerle geçebilirdi ama biz bir tercih yaptık ve bu seçimimiz sayesinde de inanılmaz tecrübeler elde ettik  hep birlikte. Projeler, organizasyonlar, etkinlikler, kongreler, yarışmalar, görüşmeler ve saatlerce süren toplantılar… Hepsi yorucu ama bir o kadar da eğlenceliydi her zaman. Sanırım yaptığın işi sevmek bu olsa gerek. Bir de bu çalışmalarınız sayesinde her dalda ödüller aldığınız zaman ne kadar büyük işler yaptığınızı anlıyorsunuz.

Benim şansım ise bu toplulukta kendi zamanımda her zaman en iyilerle çalışmış olmaktır ve buradan Bilkent IEEE çatısı altında beraber çalıştığım herkese teşekkürlerimi ve minnettarlığımı sunuyorum… Tabiki de isimleri buraya yazmaya kalksam saatlerimi alır…

Uzun lafın kısası, gerek iş gerekse de yüksek lisans başvurularımda beni her zaman 1 adım önde tutan tecrübeleri elde etmemi sağlayan ve ömür boyu sürecek gerçek dostlukları kazandıran Bilkent IEEE Öğrenci Kolu çok teşekkür ederim… Her ne kadar sana veda etsem de sürekli bir bağ olacağına inanıyorum…

Hüzünlü ve emekli Bilkent IEEE Üyesi

2 Responses to “Bilkent IEEE, herşey için teşekkürler…”

  1. Defne Us Says:

    İnsanın boş zamanı bol gelince düşünmeye başlıyor di mi😛
    IEEE’ye seninle birlikte dahil oldum ve sırtımı her konuda korkusuzca yaslayabileceğim bir dost ve iş arkadaşıyla çalıştım. IEEE’yi bıraktığımız yerden çok daha iyi yerlerde göreceğimizi umarım🙂

  2. musa Says:

    stajerlik karnen pek bi parlak duruyor, aferin =)
    asıl macera ve esaslı görev ve sorumlulukların biliyorsun ki yeni başlıyor😉


Bir Cevap Yazın

